piątek, 27 marca 2015

WIOSENNIE

Witam, 
Dziś mało pisania :)
Ostatnio zmalowałam makijaż do konkursu i chciałam go Wam po prostu pokazać :) 



Konkurs polegał na pokazaniu swojej wersji makijażu idealnego na wiosnę, z kosmetykami marki Golden Rose w roli głównej.
Nie zastanawiałam się długo, wzięłam pędzle w dłoń a efekty właśnie oglądacie :)




Najgorzej było się zdecydować na co postawić- oko czy usta? 
A ponieważ  bardzo, ale to bardzo lubię kosmetyki GR i mam ich dość sporo, wybór był ciężki :)
W końcu uznałam, że wykorzystam ich kilka, ale w makijażu będzie dominować pomadka Velvet Matte.




Do tego wysłałam również jeszcze jedno zdjęcie.
Jest to oko i usta, które kiedyś opracowałam i przyznam szczerze, że tak naprawdę wzorowałam się na nich :)




I jak? Co myślicie? :)
Buziaki :***


 

66 komentarzy:

  1. Ooo Karo ale piękny makijaż :)
    Śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko, swietny makijaz :) Bardzo lubie matowe pomadki, ta swietnie wyglada na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia jestem :) Wiem, wiem taka zmyłka w tytule bloga- wybaczam :)
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Hihi, przepraszam, bede pamietac ze jestes Kasia ;))

      Usuń
    3. No przestań :) Nie ma za co! :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż, usta mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym umieć zrobić taką kreskę :) rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym znaleść tą szminkę gdzieś.. eh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie szukałam- w zasadzie sama wpadła w moje ręce :)
      Kupiona na stoisku Golden Rose w galerii handlowej :)

      Usuń
    2. Niestety w moim mieście takiego stoiska jeszcze nie znalazłam. :/

      Usuń
    3. Uuu szkoda...
      No ja mieszkam na wsi, więc tak czy siak na zakupy jeżdżę do Krakowa lub do Bielska- Białej :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow wyglądasz uroczo!!! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie ! :* Te czerwone usta są cudowne (ogólnie te pomadki są świetne :D) ! Oczko też pomysłowo <3 Super ! <3 Buziaki !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Usta są perfekcyjne! I ten kolor... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :***
      Pomadka Golden Rose- Velvet Matte nr 24 :)

      Usuń
  10. Uwielbiam czerwone usta!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak pięknie! I jakie fantastyczne usta! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie!

    I jak świetnie sfotografowane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a great post dear. I love the lipstick color.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Great! Love it!
    Maybe we could follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ogroooomna ochotę na szminkę golden rose

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ust przepiękny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się efekt na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy nie odważyłam się na czerwony kolor ust, ale chyba jednak to zrobię :)

    pozdrawiam serdecznie,
    Karina z:

    na-dwoje-babka-wroozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie kolory :) Ale spróbuj to zobaczysz efekt ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Uwielbiam czerwone usta. Muszę przyznać, ze bardzo precyzyjnie wyszło Ci ich pomalowanie, ja mam z tym zawsze tyle kłopotu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Kochana... Zajęcia z wizażu i ciągła praktyka zrobiły swoje :)

      Usuń
  20. Świetnie podkreślone usta :) :) Ogólnie cudowny makijaż :) :) Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG musisz wygrać, bosko, te usta, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna czerwień!! ja nie miałam nigdy okazji mieć czerwieni na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to typowa czerwień :) W opakowaniu bardziej wygląda jak domieszka czerwieni z pomarańczą :)

      Usuń
  23. Zjawiskowy makijaż :) i piękna czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna czerwień !
    Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że używasz pomadki GR, ja je uwielbiam :) mam ich chyba z 8 i cały czas dokupuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń