czwartek, 19 marca 2015

AKTUALNA PIELĘGNACJA TWARZY

Witam Kochane,
dziś przedstawię Wam pierwszy i zarazem podstawowy produkt w pielęgnacji mojej wrażliwej cery.
Jest to płyn micelarny, który kupiłam z ciekawości i w zasadzie mogę powiedzieć, że nie zawiodłam się.
Jest jeden minus, ale o tym za chwilę.


Opinia producenta:
Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu, polecany do wszystkich typów cery w każdym wieku. Zawiera ekskluzywny wyciąg z naturalnych pereł, kwas hialuronowy, glicerynę, i D-pantenol. 
Starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, pozostawia skórę delikatną w dotyku.
Formuła 2w1 skutecznie zastępuje mleczko i tonik.


Moja opinia:
Płynu używam od praktycznie miesiąca, dwa razy dziennie. Wieczorem zmywam nim makijaż (choć używam też innych produktów), a rano przecieram twarz, aby odświeżyć skórę.
Muszę przyznać, że bardzo dobrze się sprawdził.  Przede wszystkim, co dla mnie najważniejsze- nie podrażnił mojej cery! Już za sam ten fakt dostaje ogromny plus. Zauważyłam też, że faktycznie złagodził zaczerwienienia.
Radzi sobie z podkładem, cieniami,pudrem i resztą, natomiast (i za to minus) niestety niezbyt dobrze sprawdza się w przypadku mascary. Próbowałam już różnymi sposobami, ale po prostu nie jest do tego stworzony. 
Zapach ma bardzo, bardzo delikatny i przyjemny. 
Czy jest wydajny? Myślę, że tak. Stosując go przez 30 dni rano i wieczorem, w butelce pozostało około 1/4 produktu. Wydaje mi się to całkiem w porządku.
Ceny niestety nie pamiętam, ale jestem pewna, że nie jest spora.





Co sądzicie? Miałyście? A może pokusiłybyście się o zakup?
Czekam na Wasze komentarze :)
Buziaki :***

35 komentarzy:

  1. Parabenów w składzie nie widzę... http://www.czystekosmetyki.pl/co-to-sa-parabeny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten micel mógł być mój, dostałam go gdzieś ale oddałam siostrze, widzę ze całkiem fajny kosmetyk przeszedł mi koło nosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisuje się dobrze :) Ale nie jest drogi, więc możesz śmiało się na niego skusić :)

      Usuń
  3. Nie znam go, ale fajnie, że generalnie się sprawdza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś :) cena jest niska (chyba w granicach 10zł, z tego co pamiętam) i sprawdza się całkiem nieźle :) choć moim ulubieńcem chyba pozostanie ten z Garniera :D !
    Buziaki :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej...Ja z Garnierem chyba się nie polubię...:|
      :):*

      Usuń
  5. Wypróbuję gdy wykoncze zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję gdy wykoncze zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam mleczka do demakijażu Celia, lubię produkty tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy produkt tej firmy, ale chyba nie ostatni ;)

      Usuń
  8. nie miałam, w ogóle nic dawno z Celii nie miałam, wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak skończy mi się płyn który używam to chętnie go wypróbuję :)
    obserwuje :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo chetnie bym go przetetsowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji używać :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię płynów, podrażniają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...Kochana, zazwyczaj płyny micelarne są najbardziej delikatne i przyjazne dla skóry.
      Może po prostu trafiłaś na jakiś felerny?

      Usuń
  13. Nie spotkałam się z nim nigdy w sklepie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale wpiszę go sobie na listę życzeń, bo mnie zainteresował :D Swoją drogą - boskie masz tło na blogu :) Strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło zmieniałam dosłownie dzisiaj :)
      Pomógł mi oczywiście wujek Google :)
      A co do płynu, myślę że spokojnie mogę polecić :)

      Usuń
  15. Słyszałam już o nim, ale jakoś w żadnym sklepie nie mogę go dostrzec :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta Celia na mojej twarzy zrobiła koszmar ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej...To niedobrze, że tak się stało... Ja używam jej codziennie, mam bardzo wrażliwą cerę i u mnie sprawdza się świetnie

      Usuń
  17. Widziałam go chyba w biedronce i się nad nim zastanawiałam, ale koniec końców się nie zdecydowałam. Jednak lubię płyn micelarny z Garniera i prędko go nie zmienię :)
    ps fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń