wtorek, 3 marca 2015

LAKIER WIBO- WOW GLAMOUR SAND

Witam,
Dziś notka na temat lakieru, w którym (co tu owijać w bawełnę) zakochałam się od razu. Już w sklepie. I wiedziałam, że muszę go mieć.
Jest to post typu "och i ach" i nie będę ukrywać, że jestem maksymalnie zadowolona z produktu :)



Od producenta:
"Strukturalny lakier do paznokci o piaskowej fakturze z refleksami".
CUDO!
Jest naprawdę piaskowy, nie jakaś podróba, gdzie brokacik jest tylko w środku, a po pomalowaniu paznokcie są gładziutkie jak...jak...Same wiecie jak co :)
Czuć tą chropowatość, co bardzo, ale to bardzo mi się podoba, a niestety nie wszystkie "piaski" to gwarantują.
Kolor mówi sam za siebie- niby róż, niby fiolet, ale błyszczy się tak, że (jakby to powiedziała moja Profesor od wizażu) "paznokcie idą przed kreacją".
Mnie to akurat nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie :) Lubię mieć je zadbane i pięknie wykończone.
I uwielbiam brokaty :)



Lakier kosztował coś w granicy 10-ciu złotych, więc moim zdaniem niezbyt wiele za taki efekt...
Pojemność to 8,5 ml.
Kupiony w Rossmannie.
Trwałość- około 4 dni, ale oczywiście jak zawsze, w zależności co robimy. Dla mało pracujących fizycznie, nie do zdarcia :) :) :)
Na koniec, dla niektórych minus, dla mnie oczywistość- ciężko się zmywa. Ale jeszcze nie zetknęłam się z lakierem brokatowym, który schodziłby dobrze. (Może jakiś znacie? :))



A w niedawnym poście mogłyście zobaczyć go na krótkich paznokciach:



Co myślicie? Podoba się?
Ja jestem zachwycona :)
Buziaki :*


30 komentarzy:

  1. ojej ! CUDOWNY ! słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych lakierach i myślę, że sama się skuszę, bo 10zł to nie jest dużo :) warto zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kolorek i jeszcze brokat to jet to co Kasia lubi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Wibo po prostu kocham ! Tanie, dobre i piękne kolory :D
    Ale masz piękne długie paznokcie ;) zazdroszczę Ci ich Kasiu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, chętnie przygarnęłabym ten lakier do swojej kolekcji. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful colour!!!

    ♥ Mac ♥
    gardeninshadow.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne mani, masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne mani, masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lakierki Wibo, a ten prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor :) Bardzo lubie lakiery z Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey!
    I really like your Blog (otherwise I wouldn't write you a Comment haha :) ). Would you like to support each other and follow via GFC and/or Bloglovin? I hope we stay in touch :)!

    Greetings, Sophia xx
    www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam lakier, ale jeszcze w starym opakowaniu, jest cudowny! A twoje zestawienie, pomysł na paznokcie bardzo mi się podoba. Kiedyś na pewno podkradnę go i sama spróbuję takie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba jak połączyłaś kolory. Róż z szarością wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny lakier, masz ładne paznokietki :) Jako, że moje są fatalne, zawsze zwracam na to uwagę!!!! :*

    OdpowiedzUsuń