niedziela, 1 marca 2015

THE BODY SHOP- STRAWBERRY BODY MIST

Witam,
po bardzo intensywnym weekendzie na uczelni, wreszcie jestem w domu.
Moja głowa jeszcze paruje od nadmiaru chemii i ziołolecznictwa.
Wchodząc do pokoju, od razu rzuciła mi się w oczy stojąca na półeczce mgiełka The Body Shop, którą popsikałam się wczoraj wieczorem, kładąc się spać. Miałam nadzieję, że poprawi mi się nastrój i będę miała lepsze sny.
Czy wiecie, że takie metody naprawdę działają? 
Jeżeli śpimy, to nasze zmysły i tak odbierają bodźce, a więc warto spryskać np. pościel jakimś miłym zapachem i możemy spokojnie udać się spać. Jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że obudzimy się pozytywnie nastawione :) 
Tak więc, mgiełka wczoraj spowodowała dobrą noc a co za tym idzie, gorszy powrót do rzeczywistości rano ;)




Mgiełkę zakupiłam będąc jeszcze za granicą. 
Można jej używać dosłownie do wszystkiego- do ciała, na ubrania, a także do odświeżania domu ( czego ja nie robię, bo po prostu mi żal :)).
Pachnie przepięknie truskawkowo i od razu przenosi zmysły do okresu letniego. 
W takie dni jak dziś- nie wiem jak u Was, ale w Krakowie było szaro- dobrze przenieść się choć na chwilę w słoneczny czas.
Jeżeli lubicie takie słodkie, owocowe zapachy, to na pewno przypadnie Wam do gustu.




Znacie, lubicie?
Pozdrawiam :)
Całusy :***


30 komentarzy:

  1. Oj kuszą mnie kosmetyki z tej firmy. Zapach na pewno swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kuszą mnie kosmetyki z tej firmy. Zapach na pewno swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś inny zapach. Pachniała pieknie, szkoda tylko, że była taka nietrwała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to akurat prawda :) Ale to tylko mgiełka, więc nie oczekuję od niej rewelacyjnej trwałości :)

      Usuń
  4. nie znam, ale uwielbiam TBS !!! mają genialne kosmetyki, jakość i zapachy mnie powalają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale wygląda supcio ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może spróbuj czegoś, nie wszystko jest rewelacyjne, ale mają niezłe perełki :)

      Usuń
  7. Mam wersję o zapachu masła shea i bardzo ją lubię, teraz chętnie nabyłabym coś owocowego właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz truskawkę, to mgiełka pachnie cudnie :)

      Usuń
  8. Nie miałam,ale kusi buteleczką i truskawkowym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak pachnie :) Mam małe doświadczenie z TBS

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nie wiedziałam o tym, że śpiąc mogę wdychać ładne zapachy :) w sumie to logiczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego podoba mi się blogowanie- zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego :)

      Usuń
  11. Musi cudownie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, aczkolwiek na pewno bym polubiła! :)
    Dziękuję za obserwację i oczywiście się odwdzięczam :)

    Zapraszam też do siebie na FB, Twoja stronę też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj dostałam od sąsiadki wersję brzoskwiniową i pachnie świetnie! :) Na co dzień mgiełek nie używam, ale latem będą w sam raz, żeby odświeżyć się w ciągu dnia.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń