środa, 18 marca 2015

KOLEJNY ULUBIENIEC- ZIAJA KREM DO RĄK

Witam Was Kochane :)
Za oknem pogoda po prostu wspaniała! Daje pozytywną energię i aż chce się żyć :)
W końcu szarość ustąpiła miejsca promieniom słonecznym, których tak bardzo brakowało :)
A jak u Was? Jest słoneczko? 
Dziś chciałam przedstawić kolejnego swojego ulubieńca, a mianowicie krem do rąk firmy Ziaja- kokosowa terapia skóry i zmysłów.
Jako miłośniczka wszystkiego co pięknie pachnie, oczywiście nie mogłam nie mieć tego produktu. I jeszcze do tego kokos! Coś wspaniałego!


Opinia producenta:
  • aktywnie pielęgnuje skórę narażoną na częsty kontakt z detergentami, wrażliwą na wiatr, mróz i zmiany temperatury
  • regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium
  • wyraźnie zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni
  • wzmacnia paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania i łamania.
Zawiera:
  • lipidy z orzecha kokosowego, które regenerują lipo-strukturę naskórka, są źródłem NNKT niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry
  • olej Canola, który jest źródłem tokoferoli i fitosteroli, ma naturalny system antyoksydacji, neutralizuje wolne rodniki oraz chroni przed szkodliwym wpływem UV.

Moja opinia:
Tak jak wspomniałam w tytule posta, jest to mój ulubieniec, czyli myślę, że nie będę się za bardzo rozwodzić nad opinią na jego temat :)
Dobrze nawilża moje dłonie, dość szybko się wchłania. Co do paznokci...Cóż. Nie zauważyłam jakiejś szalonej różnicy w ich wzmacnianiu, ale nie czarujmy się- nie znam kremu, który fenomenalnie działałby na płytkę. Od tego są inne produkty :)
Ale oczywiście kocham go najbardziej za zapach... Jest taki mleczno- kokosowy. Po prostu śliczny. 
Nie tak dawno używałam mleczka pod prysznic z tej samej serii i byłam nim zachwycona, dlatego też zakupiłam ten oto kremik :)
Konsystencja nie jest jakaś strasznie tłusta, dlatego nie zostawia grubej warstwy filmu na skórze. Dla niektórych plus, dla innych minus. Ja jestem neutralna.


Cena około 6 złotych.

Miałyście kiedyś ten produkt? Jak się u Was sprawdził?
U mnie już jest na wykończeniu, dlatego chciałam zapytać, czy macie jakiegoś swojego ulubieńca, którego mogłybyście polecić? Chętnie wypróbuję :)
Pozdrawiam :***

32 komentarze:

  1. Nie miałam tej Ziaji ale kokos na pewno musi tam ładnie pachnieć. Ogólnie polecam kremy do rąk z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałam kremu do rąk z Ziaji :D Brzmi kusząco

    Zapraszam do siebie: http://www.swiatobserwatorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za produktami pielęgnacyjnymi Ziaji, ale za to bardzo lubię ich odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym wypróbować bo Ziaję ogólnie lubię, ale tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks a great product:) I am also following you on Facebook. Can you like my facebook page.

    https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubieniec :) :) Kocham go za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama miałam i pamietam ze mi sie zapach podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. JEST BOSKI ! I cuuuudnie pachnie <3 uwielbiam go od lat :D (chociaż kiedyś był też inny świetny - ogórkowy, nawet bardziej go lubiłam!) Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mi nie za bardzo podszedł ten krem do rąk z ziaji, ja bardzo lubię kremy do rąk z balea :) podobał mi się też z alterry z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, będę miała je na uwadze :) :**

      Usuń
  11. oj nie lubię ziaji bardzo bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście- nie każdemu musi przypaść do gustu :)

      Usuń
  12. Lubie produkty Ziaji, jak na razie większość się u mnie sprawdziła :)
    Miałam krem do rąk Kozie Mleko i także byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go, przyjemniaczek...w tej chwili używam mleczka z tej serii pod prysznic, jeśli chodzi o kremy do rąk to jak na razie u mnie na I miejscu są balsamy P&R :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko mi się już niestety skończyło..:| Ale chyba kupię nowe :)
      Zwrócę uwagę na P&R- dziękuję :)

      Usuń
  14. Ziaja nie ma złych kremów do rąk, ale wydaje mi się, że przy bardzo suchych, zniszczonych dłoniach ten krem się nie sprawdzi. Jeśli chodzi o drogeryjne kremy do rąk to ja bardzo lubię kremy Miss (z Barwy) i Green Pharmacy, zwłaszcza jaskółcze ziele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację- zapiszę sobie to jaskółcze ziele :)

      Usuń