sobota, 14 marca 2015

MAKIJAŻ Z JEDNĄ PALETKĄ

Witam :)
Dziś chciałam pokazać Wam mój szybki makijaż, jaki wykonałam paletką Miss Sporty.

Paletkę zakupiłam przy okazji będąc w Rossmannie, ponieważ po prostu spodobały mi się jej kolory.
Dodatkowo kosztowała około 10 złotych, więc nawet gdyby się nie sprawdziła, nie miałabym czego żałować.


Znajdziemy w niej cztery kompletnie różniące się od siebie kolory, więc można popuścić lekko wodze fantazji i w kreatywny sposób wyczarować coś ciekawego :)
Na początku myślałam, że odcienie są mocno brokatowe ale okazało się, że wcale tak nie jest. Otóż drobinki brokatu są tylko na górze, natomiast po starciu wierzchniej warstwy, odsłaniają się nam piękne- metaliczne- kolory. Wyjątkiem jest fiolet, który jest matowy.
Cóż, małe przekłamanie, ale akurat nie przeszkadza mi w tym przypadku, bo nadal mi się podobają.
Największy plus za to, że podczas aplikacji prawie wcale się nie osypują. 
Kolory intensywne, dobrze napigmentowane.
Za cenę dziesięciu złotych, myślę że warto.


Numer paletki to 410- Crazy Smoky.











Co sądzicie?
Buziaki :***


54 komentarze:

  1. Nazwa paletki idealnie pasuje do makijażu :D. Jak za taką cenę to warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Kolory także bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, intensywne kolory. :-) Makijaż wiosenny. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne ma kolorki :) fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jak świetnie
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne i intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne i intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten błękit jest nieziemski :)) Naprawdę fajna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są świetne <3 bardzo intensywne, przyznam, że nie spodziewałam się takiej pigmentacji po Miss Sporty, ale widać te tańsze firmy wzięły się w końcu za jakość swoich produktów (szczególnie chodzi mi tu o Wibo)! Makijaż baaardzo fantazyjny - podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki śliczne - fiolecik to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. no proszę nie trzeba wydawać w Sephorze fortuny, aby pięknie wyglądać, fajny makijaż, ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę tematykę beauty od razu dodaję! Piękny makijaż! :)
    Najpiękniejszabiżuteriakobiety.blogspot.com również zapraszam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, kolorowy i wiosenny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne kolorki i jak pasują do oczu! ♥

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Mogę Cię prosić o kliknięcie u mnie w lik do bluzki? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny, tęczowy makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! That's such an glam eye makeup I love it! Thx for sharing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Yes, I follow you via gfc #39, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow piękne odcienie i turkus <3

    OdpowiedzUsuń

  19. Thank you so much for dropping by my place and leaving such a nice comment. Following back on GFC #40 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the swatches! And your eye-shape! And the look you created <3
    I am following your blog via GFC, hope you follow back :)

    Sabina
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny makijaż ;) ja mam jedną ulubioną paletkę cieni neutralnych, też czwórkę, którą maluję się na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę zobaczyć tę paletkę o której piszesz :)

      Usuń
  22. Bardzo ładne kolory- takie wiosenne :) makijaż oka świetnie wykonany :)
    Jeśli ktoś lubi i czuje się dobrze w takich kolorkach to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna paletka i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ...I love these colors!!!
    ...kiss...lu!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe połączenie kolorystyczne, fajnie że cienie są zupełnie różne a nie jak zazwyczaj w podobnych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory faktycznie zestawione trochę "od czapy", ale w tym szaleństwie jest metoda. Jak na taką tanioszkę, cienie mają rewelacyjną pigmentację!

    PS Podoba mi się u Cb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Dokładnie- tam ciapnięte, tu ciapnięte i jest makijaż ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  27. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń