wtorek, 24 lutego 2015

VERSACE WOMAN

Gdy zamykam oczy, widzę siebie stojącą na łące. Wokół tylko drzewa, brak śladów cywilizacji. Jest wczesny poranek, świat powoli budzi się do życia. Mam na sobie tylko lekką, zwiewną sukienkę. Idę boso...Dotykam jeszcze uśpionych kwiatów, na których widnieją kropelki rosy. Delikatna mgła otacza całą rzeczywistość.
Cisza. 
Słychać tylko przyjemny śpiew ptaków, tak piękny, że aż łapie za serce.
Jestem w świecie, z którego nie chcę wracać....


Versace Woman
Zapach kwiatowy, bardzo ale to bardzo delikatny.
Powstał w 2000 roku, czyli nie wyszedł spod ręki mistrza i założyciela Gianni Versace, który z niewiadomych przyczyn został zastrzelony w 1997 roku.
Jednak nawet ta tragedia nie zachwiała opinią Domu Mody Versace, który do dziś świetnie funkcjonuje.


Co o nim myślę?
Jest przyjemny, bardzo zmysłowy i kobiecy, ale mnie nie powala.
Może gdyby miał w sobie choćby jeden, ale jakiś mocniejszy akcent, to podbiłby moje serce. Niestety tak nie jest.
Zapach nie rozwija się na skórze. Dokładnie tak samo pachnie w buteleczce jak i po aplikacji na ciało.
Moim zdaniem nietrwały, choć zaobserwowałam dziwną zależność. Szybko się ulatnia, ale jednak po całym dniu, gdzieś te nutki, jakimś magicznym sposobem są nadal wyczuwalne. Nie potrafię tego wytłumaczyć. Dlatego też, ciężko mi go jednoznacznie określić.
Minusem dla niektórych może być też brak logo firmy na buteleczce. 
Mi osobiście to nie przeszkadza, jednak znam takie osoby, które przez tę błahostkę, za nic w świecie by ich nie kupiły.
Słyszałam opinie, że buteleczka jest tandetna. 
Czy ja wiem? Jak dla mnie prosta i skromna, ale przyjemna.
 
Nuty głowy: liść jaśminu, bergamotka i róża; 
Nuty serca : śliwka, malina, cedr i lotos; 
Nuty bazy: żywica bursztynowa i piżmo. 

Podsumowując 
Zapach przyjemny, lekki, dla kobiet, które nie lubią mocnych kompozycji.
Lubię go, ale nie jest to mój faworyt. 
Nie powala.

 
Miałyście? Znacie zapach? 
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam, całuję :***



10 komentarzy:

  1. jasmin sliwka malina lotos - uwielbiam wiec pewnie by mi pasował ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz lekkie zapachy to jak najbardziej :) On jest naprawdę ładny, tyle że nie za mocny :)

      Usuń
  2. ja wolę mocniejsze, moje ukochane to Angel <3 aczkolwiek wiosną czy latem - czemu nie :) ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Angel :) Ale tylko w wersji limitowanej, którą kupiłam dawno temu :) Bo oryginał mnie nie przekonuje :)

      Usuń
  3. tak pięknie go opisałaś że muszę powąchać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kto wie, może trafi w Twój gust :)

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale z Versace uwielbiam Bright Crystal <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale lubię bergamotkę w nutach głowy- na pewno wąchnę w perfumerii

    OdpowiedzUsuń
  6. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    OdpowiedzUsuń