wtorek, 17 lutego 2015

INICJATYWA 2H + HINDU MAKE-UP

Witam, 
Dziś bardziej na poważnie.
Czy znacie firmę Diadem Cosmetics?
Jest to nasza rodzima Polska firma, którą początkiem lat 90-tych XX wieku, założyli Pani Bożena i Zbigniew Milarczyk. 
Początkowo zajmowali się wytwarzaniem i sprzedażą kosmetyków do oczu, jednak obecnie oferta jest bardzo rozbudowana. Możemy w niej znaleźć sporo bardzo wysokiej jakości kosmetyków. I to w przystępnych cenach.
Ale co poza tym? Dlaczego firma zwróciła moją uwagę?
Otóż, chyba pierwszy raz zetknęłam się z tak mądrą i przemyślaną inicjatywą, którą jest 2H.
Na czym polega?
Przy każdym zakupie kosmetyku, firma sponsoruje ( a właściwie Ty sponsorujesz ) dwie godziny edukacji dla kobiet z najbiedniejszych regionów świata. 
2 godziny Kochane...Za tylko jeden kosmetyk.
Myślę, że dobrze wiecie jak traktuje się kobiety w Indiach. Co roku tysiące dziewczynek jest porzucanych albo zabijanych, nawet przez własne matki, ponieważ po prostu nie są "opłacalne".
Dla nas straszne, ale uwierzcie, bardzo często ( albo w zasadzie w ogóle ) to nie kobieta decyduje o losie córki. Wynika to po prostu z nacisku społeczeństwa, braku pieniędzy lub ogólnych norm po cichu przyjętych przez wszystkich. 
Ja będąc za granicą miałam przyjemność pracy z Hinduskami. Piękne kobiety. Mądre i pracowite kobiety. Ciągle- nawet żyjąc poza granicami swojego państwa, są bite i upokarzane. Ich mężowie przyjeżdżając z Indii, niestety przywożą swoje obyczaje. Nie zawsze są to te dobre.
Oczywiście, nie można oceniać ogółu po jednostce- wszakże i tam żyją normalne, szanujące się rodziny.
Jednak biorąc pod uwagę ogół- problem pozostaje.
Dlatego właśnie całym sercem przyłączam się do inicjatywy i mam nadzieję, że Wy także nie pozostaniecie obojętne.
Jeżeli chcecie przeczytać więcej zapraszam na oficjalną stronę Diadem Cosmetics <klik> 
Specjalnie do tego tekstu przygotowałam także specjalny hinduski makijaż.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.



 








Kosmetyki użyte w makijażu:
- podkład INGLOT nr 38
- baza pod cienie do powiek INGLOT
- konturówka do oczu SZAFIR nr 0-2,
- kredka do oczu ORIFLAME
- jasnozłoty cień z paletki "Absolute bright" firmy Catrice
- jasnoczerwony cień z paletki H&M
- lakier do paznokci DIADEM nr 081


P.S.
Jeżeli lubicie czytać, to bardzo polecam książkę "Spalona żywcem".
Brzmi jak horror, ale książka jest rewelacyjna. 
Odnosi się właśnie do tematu kobiet i ich traktowania w Indiach.
Naprawdę,naprawdę polecam.
Buziaki :***

26 komentarzy:

  1. Szczytna inicjatywa, świetny makijaż, masz bardzo ładne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ale Kochana- brwi to moje największe utrapienie...Już ponad 2 lata walczę żeby odrosły, ponieważ zbyt długo je epilowałam. A kiedyś to było modne.
      Teraz żałuję błędów młodości (miałam cudne krzaki!) i staram się wszystkimi dostępnymi metodami to naprawić. Ale baaaardzo ciężko.
      Całuję :***

      Usuń
  2. Słyszałam o tej akcji :)
    Makijaż piękny. Co za oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Pierwszy raz czytam o tej akcji u Ciebie - interesująca inicjatywa. Piękny makijaż oczu!

    Pozdrawiam serdecznie, dziękuje za wizytę u mnie i dołączam do grona obserwatorów Twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dzięki wpisowi, choć w małym stopniu uda mi się ją rozpowszechnić :)
      Dziękuję za ciepłe słowa :)
      Całuję :***

      Usuń
  4. Ja również słyszałam o tej akcji - szczytny cel :)

    Makijaż wyszedł świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie ta akcja jest super ;)
    Piękne oko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja jest oczywiście godna zainteresowania, a makijaż piękny, świetnie Ci te oko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż! :) Akcja jest świetna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja super;) Makijaż bajeczny :) Obserwuje i zapraszam w moje progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  9. inicjatywa jak najbardziej ważna! śliczny jest ten makijaż i stylizacja! zostaje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu czytałam o tej inicjatywie. Ostatnio moja siostra kupiła sobie kilka kosmetyków z tej firmy i zapytała czy marka jest mi znana. Odpowiedziałam, że nie, ale słyszałam o inicjatywie 2h:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to siostra dołożyła cegiełkę do edukacji tych kobiet ;) Świetnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękny makijaż! A kreska robiona kredką? Jaka perfekcyjna <3 obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Tak, kreska jest wykonana kredką :)

      Usuń
  12. Świetna inicjatywa, przekonuje mnie to do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń