czwartek, 29 stycznia 2015

COŚ DLA FANEK SŁODKOŚCI, CZYLI PERFUMY DUETU VIKTOR&ROLF- BONBON


Witam :)
Dziś o moim kolejnym ulubieńcu, czyli perfumach BONBON :)




Kategoria owocowo-kwiatowa-gourmand
Nuty głowy- mandarynka, pomarańcza i brzoskwinia; 
Nuty serca- karmel, kwiat pomarańczy i jaśmin; 
Nuty bazy- drzewo gwajakowe, drzewo sandałowe, żywica bursztynowa i cedr.

BONBON- czyli z francuskiego po prostu "cukierek".
Przy pierwszym zetknięciu się z BONBON, może Was ogarnąć pragnienie powrotu do dzieciństwa. Do beztroski, uśmiechu, zabawy i ciągłej radości.
Zapach przepięknego karmelu przeniesie Was do krain tak barwnych i kolorowych, że nie będziecie chciały z nich powrócić...
Jest zniewalająco, maksymalnie, obłędnie słodki!
Oczywiście nie każdemu będzie to odpowiadać, jednak ja gdy mam gorszy dzień, lub wiem, że czeka mnie coś stresującego, lubię się nimi spryskać i uśmiech od razu wkrada się na moją twarz. 
Fanom świeżych, cytrusowych zapachów, raczej nie przypadnie do gustu.
Osobiście nie wyczuwam w nich mocnych akcentów owocowych, czy kwiatowych- cały czas jest słodziutko i przyjemnie :)
Choć jest to cudna kompozycja, w większości opinii jakie przeczytałam, porównuje się go do geniuszu FLOWERBOMB. I tutaj "Cukierek" nie wypada już najlepiej.
Czy się z tym zgadzam? 
Niekoniecznie.
Oczywistym jest, że każdy zapach po prostu musi być inny. FLOWERBOMB został wprowadzony do sprzedaży w 2005 roku i chyba zostanie nieśmiertelny, natomiast BONBON w 2014, czyli dziewięć lat później. Dlatego rozumiem, że paniom, które używały przez lata tego pierwszego, jest po prostu ciężko przekonać się do drugiego. Choć zawierają kilka wspólnych nut zapachowych, to jednak finalnie znacznie się różnią.
Poza tym, grzechem byłoby nie wspomnieć o flakonie!
Przepiękna, różowa kokardka, która na pewno wyróżnia się na drogeryjnych półkach.
Podsumowując...
BONBON mnie oczarował! Ma w sobie niepowtarzalny czar i urok, oraz magiczną moc przenoszenia w czasie. Choć nie jest tani (około 350-380 zł/ 50 ml), to na zawsze pozostanę mu wierna :)





 
Pozdrawiam, całuję :**

4 komentarze:

  1. Flakonik śliczny :) Zapach jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam, iż zapach należy do kategorii gourmand i już chcę je przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli lubisz słodziaki, to myślę, że Ci się spodoba :)
    Chociaż muszę szczerze przyznać, że swoje BONBONy kupiłam w Wielkiej Brytanii, a ostatnio próbowałam ich w tutejszej drogerii i niestety, ale zapach jest o wiele słabszy...:|

    OdpowiedzUsuń