wtorek, 29 grudnia 2015

MAKIJAŻ SYLWESTROWY

Witam Kochane!
Grudzień dosłownie przeleciał mi przez palce i nawet nie wiem, kiedy to się stało. Święta, przygotowania i wszystko co związane z celebrowaniem tego cudownego czasu, pochłonęło mnie całkowicie. Dlatego też, tak mało mnie 
u Was było... Ale mam nadzieję, że w styczniu wszystko znów wróci do normy. I nadrobię zaległości :)
Dziś chciałam pokazać Wam makijaż, który mam w planie wykonać na Sylwestra. 
Być może i Was zainspiruje?











Kolor różowy pochodzi z paletki Golden Rose, która wygląda o tak:


Kącik zewnętrzny, powiekę dolną oraz linię wodną zaznaczyłam używając czarnego cienia Oriflame oraz czarnej kredki Kryolan.
Na kącik wewnętrzny nałożyłam sypki brokat firmy Inglot. 
Tusz- oczywiście niezastąpiony "So Couture".

I jak? Podoba się?
Odważyłybyście się na różowy w Sylwestrowym makijażu?
Całuję! :)



55 komentarzy:

  1. Za granicy dostałam fajną paletke z pięknymi , zywymi.kolorami jak te ❤ najbardziej podoba mi się niebieski :)
    Www.madame-White.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, ale zbyt odważny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Ten róż jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla makijaż rewelacyjny:). Nawet nie wiedziałam, że GR ma neonowe paletki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :)
      Mają, mają już dłuższy czas :) Pigmentacja świetna :)

      Usuń
  5. Zawsze zazdroszczę niebieskookim, bo Wy zawsze wyglądacie cudownie w każdym makijażu ;-) ja najlepiej czuję się w brązach, ale może dlatego, że jeszcze nikt nie wykonał mi dobrego w makijażu w innych odcieniach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast marzę o wielkich, brązowych oczach :) One dopiero wyglądają cudownie w każdym makijażu :)

      Usuń
  6. Ten róż wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż:-) ja w tym roku stawiam głównie na fiolet i pomarańcz ale może i ta koncepcja jeszcze ulegnie zmianie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet i pomarańcz- też odważnie :) Ale na pewno będzie pięknie :)

      Usuń
  9. piękny:) Tylko czy róż późną nocą nie podkreśli zmęczonego oka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że to zależy od ogólnego zmęczenia, ilości wypitych drinków i szaleństwa do białego rana. Ale czy nie każdy makijaż to podkreśli?
      Ja ryzykuję! :) :) :)

      Usuń
  10. Jak zwykle ślicznie! Dla mnie troszkę za odważnie, ale wszystko też zależy od kreacji, bo gdybym miała czarną sukienkę, chciałbym ją czymś podbić i wtedy taki makijaż byłby perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż !! Kolorystyka genialna, idealnie wszystko dobrane, super !!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Bardzo miło czyta się takie słowa :)

      Usuń
  12. Ale fajne te cienie, wyglądają jak farbki plakatowe :) Fajne połączenie kolorów. Na tle tego różu, rzęsy wyglądają jakby były pomalowane fioletowym tuszem :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory w tej paletce! Takie energetyzujące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, ale dla mnie zdecydowanie za odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny makijaż, a róż lubię na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne oko zwłaszcza to rozświetlenie w kąciku!
    Buziaki

    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  17. ten róż jest mega!
    w sam raz na sylwestrową zabawę

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż i świetne zdjęcia oka. :) mi chyba nie pasuje taki róż chłodny na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piękny ten róż!jestem zdzwiona, że taka dobra pigmentacja :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż piękny, pigmentacja też świetna :)

      Usuń
  20. Właśnie znalazłam Twojego bloga. Jestem bardzo zdziwiona jak ładnie wygląda ten róż na powiece ^_^. Ja dopiero zaczynam ;). Jeśli chcesz to wpadnij. Pozdrawiam BlackLine <3
    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten róż, ale chyba bym się nie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba :) Śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny!!!!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny makijaż:) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż, choć dla mnie ta kolorystyka się nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko wyszedl! Ja zrobiłam makijaż z użyciem pigmentu z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, szkoda że ja nie potrafię się tak umalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Happy New Year! Thanks for sharing~ Very Great post and I love your blog ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. So, I can follow you right back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the colors of this makeup, I really like. I'm your new GFC follower # 175 if you want to come on my blog. Happy New Year ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  31. Użekłaś mnie tym makijażem, jest perfekcyjny.. :) Mam nadzieję, że moje makijaże z czasem też się takie staną :)

    OdpowiedzUsuń