piątek, 9 października 2015

KONKURS BELL

Witam moje Kochane,
dziś zwracam się do Was z nietypową prośbą.
Firma Bell, którą pewnie wszystkie doskonale znacie, postanowiła zorganizować konkurs. I ja w tym konkursie także biorę udział :)
Zasady są bardzo proste, ponieważ polegają na przedstawieniu swojego własnego makijażu. A że bardzo lubię malować, postanowiłam spróbować swoich sił.
I tutaj prośba do Was o poświęcenie swojego cennego czasu i oddania głosu w konkursie (oczywiście na mnie!:)). 
A tak na poważnie, oczywiście byłoby mi bardzo, bardzo miło, gdyby to mój makijaż przypadł Wam do gustu, choć są także inne kandydatki, które mogą się Wam spodobać bardziej. I także w tym przypadku zachęcam do głosowania, ponieważ tym razem WY walczycie o nagrody. A w każdym miesiącu jest ich aż 200!
Moim zdaniem fajna zabawa, zachęcam do pozostawiania swoich opinii na facebook'owej stronie Bell. 
Aby wziąć udział w rozdaniu, należy być fanem Bell (lubię to), dodatkowo polubić oraz skomentować wybrane przez siebie zdjęcie. Polecam!
A żeby nie było tak pusto w poście, pozostawiam jedno ze swoich zdjęć, na które możecie oddać głos <TUTAJ>
Gdyby z jakiejś przyczyny link się nie otworzył, znajdziecie mnie także w komentarzach <TUTAJ>



Więcej zdjęć na facebooku :)
Zapraszam i już dziś dziękuję za choćby jeden oddany głos :)

43 komentarze:

  1. piekny makijaż:)
    zapraszam na konkurs,glosuj, na blogu wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka ładna i kobieca! a te oczy to masz niesamowite :D
    P.S. z chęcią zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pięknie wyglądasz w tym makijażu :) Idę zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz w tym makijażu:-) Pewnie, że pomogę, nie ma sprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci ładnie w tym make upie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie na tym zdjęciu :) Życzę powodzenia w konkursie, głos oddany

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że głosuję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko ;) głos oddany ;)
    PS mamy takie same kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż -swój głos oddałam przed momentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygladasz w tym delikatnam, naturalnym, ale jednoczesnie bardzo eleganckim makijazu:) Glos juz oddalam:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomnialam dodac, ze mam jedna pomadke firmy Bell w pieknym kolorze, kupilam ja w Rosmanie w Lodzkiej Mnufakturze, jestem z niej bardzo, ale to bardzo zadowolona. Ma nie tylko piekny kolor ale i niesamowita konsystecje, swietnie sie rozprowadza i jest bardzo dlugotrwala:) Niektore pomadki drozszych firm, nie sa tak swietnej jak wlasnie tej!

    Jeszcze raz pozdrawam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz:) powodzenia w konkursie wszystkim:) twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia trzymam kciuki:) ale Ci błyszczą włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym sie patrzeć godzinami w Twoje oczy dziewczyno :D!!! I piękne włosy :)
    Obserwuję, będę zaglądać. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nominowałam Cię do Libster Award, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Po szczegóły zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż - głosik oddany i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos oddany :) Oczy wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż! Powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Głos oczywiście oddany :)
    Makijaż prześliczny :*
    Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany jakie piękne oczy,no i Ty piękna :) Mój głos już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. I'm new follower GFC hope you can follow me too) xx

      Usuń
  22. Śliczny makijaż. Ale większą uwagę przykuły Twoje pięknie błyszczące włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż śliczny :) zdjęcie polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz :) Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkim razem i każdej z osobna bardzo dziękuję za każdy oddany głos i miłe słowa! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie wyglądasz!Lubie kosmetyki Bell ich puder wyparł u mnie tego z MAC-a :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż
    Zapraszam na moj blog a tam już 1 rozdanie :D
    http://vidamaravillosaa.blogspot.com/2015/10/makijaz-codzienny-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ja również lubię Bell i się zastanawiałam wczoraj czy by nie wziąć udziału w tym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń